Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

BURZUM - Fallen - (2011)



Εκεί που καλά-καλά δεν πέρασε ένας χρόνος από την επιστροφή του Varg "Count Grishnackh" Vikernes με το “Belus”, έφτασε στα ξαφνικά και το “Fallen” του οποίου το εξώφυλλο από την αρχή μου κίνησε την περιέργεια για το τι θα ακούσω.


Καταρχάς, η παραγωγή του είναι πολύ καλή,  και ο ήχος είναι εξίσου πολύ καλός γιατί έχει τρομερές αλλαγές σχεδόν σε όλα τα τραγούδια. Δεν θα έλεγα ότι  διαφέρει από το “Belus”, όπως και υπάρχουν ομοιότητες και με το “Det Som Engan Var”. Τον δίσκο δεν θα τον  χαρακτήριζα καθαρόαιμο black metal, έχει και στοιχεία ατμοσφαιρικού black metal,και όταν το άκουσα για πρώτη φορά πίστεψα πως δεν ήταν και η καλύτερη κίνηση του Varg να το κάνει αυτό.  
Θα σταθώ περισσότερο σε ένα σημείο το οποίο  δεν θα έλεγα ότι με τρελαίνει πολύ, και αυτό είναι τα φωνητικά, ίσως γιατί ο καλύτερος για εμένα δίσκος του Vikernes είναι το “Burzum”  που εκεί τα φωνητικά του πραγματικά απογειώνουν τον δίσκο.
Ύστερα από πολλές φόρες που άκουσα τον δίσκο έβγαλα το εξής συμπέρασμα, πως ακόμα  και με αυτά τα φωνητικά ακόμα και με ατμοσφαιρικό black metal , κατάφερε να δημιουργήσει ένα μυστήριο στο δίσκο, ο οποίος  μου δημιουργήσε την απορία “Γιατί έκανες έτσι τον δίσκο ρε φίλε;;” και όμως την ίδια στιγμή να τον ξανα εβάζα να παίζει  γιατί περιέργως μου άρεσε και μάλιστα μου άρεσε αρκετά.
Αξίζει να ακούσετε τα κομμάτια “Jeg Faller”  και “Vanvidd”,  το πρώτο γιατί πιστεύω πως είναι το καλύτερο του δίσκου, και το δεύτερο γιατί είναι το μοναδικό κομμάτι του δίσκου με τις περισσότερες αλλαγές και ρυθμού και φωνητικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου